onsdag den 21. maj 2008

Aftentur

 

En tur rundt i haven i den friske aftenluft med vandkanden i hånden er den perfekte måde at falde ned på efter en lang arbejdsdag og -aften. Jeg elsker at gå og følge, hvordan alting bliver mere og mere frodigt i vores lille have. Jeg har endda set to ranke dahlia-spirer, samt to sneglefælder fulde af små snegle - et skønt syn!

Jeg har bestemt mig for at slappe af og nyde den smule, der er tilbage af aftenen. Der er ikke noget på arbejdet, der absolut kræver min tilstedefærelse fra morgenen af, så jeg vil tage mig den tid, jeg behøver til at få det sidste pakket og komme ud af døren på en god måde. Jeg tror, den tid er godt givet ud.

4 kommentarer:

  1. Det er fantastisk at se hvordan alting springer ud - der kommer flere og flere farver i haven og det dufter fantastisk. Håber du får en rolig morgen og en god start på dagen :-)

    SvarSlet
  2. Det er helt forunderligt, Anette.
    Tak for det - jeg har i hvert fald haft en dejlig time i sofaen :o)

    SvarSlet
  3. Hej Annette. Så ses vi ikke i aften?? - Håber at I må få en rigtig skøn fest på lørdag! Knus Lisbeth

    SvarSlet
  4. Nej, Lisbeth, det gør vi desværre ikke.
    Tak for det - I må ha' en dejlig aften og en rigtig god weekend!
    Knus

    SvarSlet