lørdag den 10. maj 2008

De skal få hjemmebag, skal de

 

Om lidt får vi besøg af vores kære venner. Og de har et dejligt møbel med til os, som vi må overtage kvit og frit. De ville ikke have andet for det end måske lidt hjemmebag og hyggeligt samvær.

Og hjemmebag skal de få - mine hjemmelavede Sarah Bernard er godtnok ikke bagte, men gode er de, og jeg ved, at vores gæster er vilde med dem.
 

Men bagte er til gengæld Annes rabarber-mazariner - dem glæder jeg mig til at smage med en klat vanilleis.
 

Og så står dejen til Liselottes kardemommeboller til hævning, de er tidligere prøvet og er superlækre med smør.
 


Det hyggelige samvær - det kommer helt af sig selv, lige så snart de træder ind ad døren. Og jeg glæder mig!

7 kommentarer:

  1. Mums det ser lækkert ud... Håber at det hyggeligt

    SvarSlet
  2. Uha, som jeg pludselig blev lækkersulten ;-)

    SvarSlet
  3. Hvornår skal vi komme? ;-)

    Pjat til side, det ser godt nok lækkert ud. Glædelig pinse.

    SvarSlet
  4. Øjj, mums, mhh...
    Har jo prøvet kardemommebollerne hos jer - og de er lækre !
    Men det andet ser nu heller ikke så tosset ud : )

    SvarSlet
  5. Det var supergodt - jeg havde glemt kardemommen i kardemommebollerne, men de fik et drys på toppen, og så gik det alt sammen alligevel :o)
    Og vigtigst af alt - vi har sådan hygget os!

    SvarSlet
  6. TAK for en skøn dag/aften(er næsten led ved at det blev så sent - håber i klarer dagen i morgen!). Og nej hvor er vi mætte - møblet er fuldt ud betalt! Tak for jer!

    SvarSlet
  7. Selv tusind tak, Lisbeth. I skal overhovedet ikke være lede ved, at det blev sent - jeg nød hvert eneste minut!

    SvarSlet