mandag den 5. maj 2008

What a night!

 

Emil har haft ondt i maven i nat - og det har været så som så med nattesøvnen både for ham og for os "gamle".

Utroligt, som man glemmer, hvor hårdt det er ikke at få sin sammehængende søvn...

Heldigvis er der intet på programmet i dag for mit vedkommende. Begge børnene blev hjemme - Emil har det fint igen, men har stort set været vågen siden kl. 3, så han trænger til at rekreere, og Freja kunne også godt bruge en stille og rolig dag herhjemme på basen. Så der skal ikke engang afleveres og hentes børn - vi skal bare være hjemme og nyde...

Morgenen har været rigtig langsom og rolig - Brian er sendt afsted, og nu tror jeg snart det er tid for et morgenbad...

2 kommentarer:

  1. Synd for Emil, at han bliver ved at døje med maven med mellemrum - håber ikke det er noget, der bliver ved for længe.
    Jeg holder mig også en fridag i dag - har været på arbejde både lørdag og søndag, så der skal ryddes lidt op og ordnes vasketøj i dag. Det er rart med en hverdagsfridag til disse praktiske opgaver, hvor børnene ikke gør krav på én samtidig.
    God dag til jer.

    SvarSlet
  2. Tak for det, Vibeke.
    Jeg tror ikke, det er noget, der varer ved - han har ikke haft ondt i maven i dag. Lige nu sover han, så jeg satser på, at han er klar i morgen.
    Ja, det er dejligt med de hverdagsfridage ind i mellem - dem nyder jeg også!
    Ha' en dejlig fridag.

    SvarSlet