fredag den 30. maj 2008

Familiesammenføring lige om lidt...

 

Billedet ligner til forveksling noget, jeg har set hos Anne. Det lover godt, for hun plejer at give god inspiration! I aften skal vi prøve hendes afrikanske kødboller - jeg synes, de så meget spændende ud. Lige nu står de i ovnen og gør sig - og nu smutter jeg ned til banegården for at hente Brian.

Det er meget heldigt, han kommer nu - var der gået meget længere tid, havde jeg nok solgt et par børn. Der er nu kommet ro over gemytterne igen, men jeg har lært, at H&M en fredag eftermiddag med trætte børn ikke er en god kombination. Og ny lærdom skal man jo aldrig kimse ad. Det kan jo være, jeg husker det til en anden gang...

2 kommentarer:

  1. De ser spændende og eksotiske ud, de kødboller !
    Jeg kan meget vel følge dig i, at det bliver godt at få Brian hjem igen, Annette...
    God weekend til jer !

    SvarSlet
  2. De var rigtig gode, Helle.
    Og det er skønt at have ham her!
    Tak og i lige måde :o)

    SvarSlet