søndag den 4. maj 2008

Første høst

 

Jeg elsker rabarber! Og vi har dem i haven :o) Godt nok kun tre planter, men de giver godt, og jeg elsker, at jeg lige kan gå ud i haven og plukke...

Denne første høst skal desværre i fryseren - jeg har ikke tid og overskud til at bruge dem lige nu, men de skulle reddes inden de voksede sig alt for store. Og det er da heller ikke dårligt at have forsyninger liggende klar i fryseren - dem skal jeg nok få brugt!

Jeg har lige smagt et lille stykke råt og usødet - uhmm....

4 kommentarer:

  1. Jeg er også så heldig at have rabarber i haven - og jordbær...
    Glæder mig meget til at få shinet min køkkenhave op sidst i maj, hvor jeg har bestilt "folk" til opgaven. Der skal laves 4 højbede og en lille sti - det bliver bare SÅ godt !!

    SvarSlet
  2. Det lyder godt, Helle - det er rart med folk til det hårde slæb ;o)

    SvarSlet
  3. Rabarber er forår. Vi HAR allerede taget hul på sæsonen sidste weekend :-)

    SvarSlet
  4. Velkommen her, Liselotte :o)
    Ja, de er nemlig indbegrebet af forår - og jeg tror aldrig, jeg kan få nok!

    SvarSlet