fredag den 2. maj 2008

Regnvejrspause

 

Jeg tog cyklen på arbejde i dag, selvom bilen står på parkeringspladsen og laver ingenting - Brian og børnene har nemlig fri, og jeg skulle bare lige arbejde et par timer.
Vejret var skønt, og gratis motion skal man jo ikke kimse ad - derfor lod jeg bilen stå. Og nu, hvor jeg er klar til at tage hjem, regner det... Så jeg bliver lige siddende ti minutter mere og ser, om det ikke lige kunne tage at stilne af.
Om lidt skal jeg til frisør med børnene. Vi har den politik, at den, der ejer håret, selv må bestemme, hvordan det skal se ud. Det er ikke altid, jeg er enig i, hvad der ville være pænest. Emil har bebudet, at han vil have langt hår - jeg ser skeptisk til fra sidelinien, og følger udviklingen spændt. Freja derimod, som endelig har fået sit pandehår så langt, at det ser rigtig sødt ud til hende, og man kan sætte det op - hun har nu bebudet, at pandehåret skal klippes kort...
Men jeg skal jo lære at give mere og mere slip på de kære små, og lade dem forme deres liv selv - så det er nok et meget godt sted at starte...
Og nu kan jeg vist ikke trække den længere - jeg må ud i vejret! Hva' skidt - det tørrer jo også igen!

3 kommentarer:

  1. Ja, det er jo da en udemærket politik omkring håret. Vi snakkede dog om i går, at næste gang Peter skal klippes, ja så SKAL han prøve at blive klippet kort. Han sveder helt vildt meget om natten, og jeg tror det kunne hjælpe hvis ikke han havde så stor en manke. Nå, men vi må se, hvordan det ender!!

    Hvordan med dig? Nåede du hjem inden du druknede?

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Både min bedre halvdel, anjoe, og jeg ville godt have haft dig som moar. Vores respektive mødre havde klare meninger om, hvilken frisure, der klædt bedst. AADDDDRRRR.

    SvarSlet
  3. Jeg kom faktisk hjem i tørvejr, Pia - da jeg kom ud, var luften tør, fuld af fuglesang og duftede fantastisk af forårsregn :o)

    Velkommen her, rimkoger :o)
    Jeg har også min helt klare holdning om, hvad der er pænt - men jeg holder mig i skindet, selvom det ikke altid er nemt :o)

    SvarSlet