mandag den 5. maj 2008

Frokostboller

 

Til frokost har vi fået bollerne, jeg bagte i går.
Jeg har igen forsøgt mig med noget fri fantasi, og denne gang er jeg meget godt tilfreds.
De kunne måske godt have hævet lidt mere - måske skal jeg bruge mere hvedemel næste gang.

Jeg har ingen mængder, for jeg har bare hældt lidt efter lyst og gefühl, men dejen består af hvedemel, grahamsspeltmel, fuldkornshvedemel, lidt havreklid, havregryn og hørfrø kogt med vand, A38, salt, honning og gær.

Lidt af hvert, må man sige - men de smagte godt!

Emil har lige sovet i tre timer!!! Han skulle jo have indhentet en del fra i nat. Nu er han lige vågnet og fuld af spillopper - dejligt!

2 kommentarer:

  1. Mums... dem gad jeg godt sætte tænderne i : )

    SvarSlet
  2. Du kommer da bare lige forbi, Helle - der er flere tilbage ;o)

    SvarSlet