tirsdag den 20. maj 2008

Med på noderne

 

Så er bryllupsmusikken næsten klar. Den mangler bare en sidste afpudsning, men det er også allerede på lørdag, søsters bryllup skal stå. Jeg har lovet at spille orgel i kirken, og jeg vil gøre, hvad jeg kan, for at ceremonien bliver rigtig smuk.
Jeg glæder mig virkeligt meget til på lørdag, og jeg er sikker på, at det bliver en rigtig god dag!

Men nej, hvor er der mange løse ender og ting, der skal på plads, før vi når så langt - jeg er ved at være noget stresset over det, men må jo tage tingene fra en ende af og gøre det så godt, som jeg kan - så kan man vist ikke forlange mere, og det går jo også nok altsammen (siger jeg til mig selv!)...
 

6 kommentarer:

  1. Hej Annette!
    Jeg tænkte faktsik på, hvornår det mon var din søster skulle giftes, men det har du jo givet svar på nu. Ja, hvis man gør sit bedste, jaså kan man jo ikke gøre mere. Og det der med stress - det skal man da vist være op til sådan en festdag :-)

    God fest på lørdag :-)

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Det kan godt være, det er sådan noget, man bare må tage med...
    Tak for det :o)

    SvarSlet
  3. Så kan jeg også sige det til dig :
    Det skal nok gå alt sammen, Annette - jeg er sikker på, at du nok skal få styr på de løse ender, og at det bliver en festlig og uforglemmelig dag : )

    SvarSlet
  4. Puha, jeg fik helt gåsehud og kuldegysninger og alt muligt da jeg så noderne. Jeg er sikker på det nok skal blive flot og smukt, og jeg glæder mig til at høre dig spille

    SvarSlet
  5. Tak for opmuntringen, Helle - jeg ved også, at det bliver en rigtig dejlig dag, det kan bare virke lidt uoverskueligt at få samlet trådene...

    SvarSlet
  6. Søster - jeg glæder mig meget til at spille for jer! - Og til at være med til jeres store dag!

    SvarSlet