fredag den 30. maj 2008

Disney guf

 

Til Disney Sjov hører der jo guf. Og jeg prøver på at finde sundere alternativer til slik - men som vel at mærke er næsten lige så godt i børnenes øjne (deres slikbehov skal de nok få dækket om lørdagen, hvor de får lørdagsslik). I dag blev det is, honningmelon og mariekiks. Det faldt i deres smag.

Det gjorde de afrikanske kødboller til gengæld ikke. Det kommer ikke bag på mig - børnenes smag er meget konservativ, og de er ikke meget for ting, der er blandet sammen. Men det afholder mig ikke fra at prøve nyt. Og jeg synes, de var vildt gode - Mums!

2 kommentarer:

  1. God idé med alternativer til slik... På arbejde har vi fornylig hørt et foredrag om sund mad fra en diætist. Det var rigtig godt, og jeg prøver meget at tænke på at få godt med fibre, grøntsager, frugt mv. Og kun det gode fedt... Men lidt is bliver det alligevel også til i disse varme dage : )

    SvarSlet
  2. Det lyder spændende, Helle.
    Jeg tænker også meget i, hvad jeg fylder i mig selv og børnene - det betyder faktisk en hel del. Men der skal også være plads til udskejelser :o)

    SvarSlet